بلاگ

  • ۰
  • ۰

بعد از اینکه کار بانکی اشتباه شد ، دو برادر در یک بیمارستان فقط برای اعضای جنایت کار می کنند. اما در حالی که آنها از شورش در خیابان های زیر در امان هستند ، بیماران همکارشان می توانند خطرناک تر شوند.

آینده ممکن است نوشته نشده باشد ، اما اولین کارگردانی درو پیرس برای ادامه مسیر فعلی ما پیامدهای ناگواری را پیش بینی می کند. یک دهه از این زمان تعیین کنید ، هتل آمریکایی پس از ترامپ و هتل آرتمیس مکان جالبی نیست. دیوار رو به بالا است و خشکسالی به کالیفرنیا برگشته و منجر به آینده ای می شود که منابع آب پاک در آن خصوصی است. ثروتمندان آن را دارند ، فقرا اینگونه نیستند - بنابراین بدترین شورش هایی را که LA تاکنون شاهد آن بوده اند آغاز می کنند.

هتل Artemis که بالاتر از خشونت در خیابانها قرار دارد ، یک هتل بزرگ آرتمیس است - مهمانی مهمان نواز هالیوود ، اکنون یک بیمارستان فقط برای اعضای مجرمان که توسط "پرستار" (جودی فاستر) و اورست مرتب و سنگین اداره می شوند. . مهمانان امشب: برادران دزدی بانکی Waikiki (استرلینگ K. براون) و هونولولو (برایان تیوری هنری) ، قاتل نیس (صوفیا بوتلا) و فروشنده اسلحه Acapulco (چارلی روز).

بزرگترین قدرت فیلم تنظیم آن است. کف پنت هاوس که بیمارستان در آن اشغال کرده است ، با فضای شکوه و هوای هتل پژمرده غنی است - کوسن های رنگ شده با خون آرم هنری دکو را به خود اختصاص داده اند ، در حالی که نقاشی های دیواری اکنون بسیار گریم ، مقصد تعطیلات دهه 1920 را به تصویر می کشد که آینده ای از دیستوپایی را تحریک می کند که در آن مردم آرزو می کنند روزهای بهتری را از آن خود کنند. و در این سناریوی قفل شده اتاق است که میهمانانش مجبورند از شورش در پایین (اما شاید همدیگر) در امان نباشند و در تعامل باشند. همه دارای رازها و برنامه های پنهان هستند که همه آنها سازگار نیست. با توجه به این مبادلات در این فضای محدود ، هتل آرتمیس در حد فزاینده ترین خود قرار دارد - صعودهای نگران کننده آرامش را حفظ می کنند ، اما این یکی از ماندگاری ها نیست. دانلود فیلم ایرانی با حجم کم

و البته ، اینطور نیست صاحب هتل مجروح و ورودی است - جنای جرم ، گرگ کینگ LA (جف گلد بلوم). از نظر ظاهری جذاب (البته - چطور می توان جف گلد بلوم چیزی غیر از این باشد؟) ، او مردی نیست که با آن در تماس باشد و این زندگی را برای برادرانی که در اوایل روز الماس 17 میلیون دلاری از او خراب کرده اند ، زندگی را دشوار می کند. (مجازات دزدی از او؟ مرگ. هیچ استثنائی نیست.) این ورود قریب الوقوع او است که بخش اعظمی از تنش را تحریک می کند - به این دلیل که پسرش و خانواده های مختلف او با عصبانیت در خارج از درب امنیت اردوگاه خود را برای "رزرو" اتاق آخر بیمارستان ، نفی می کنند. قانون "اولین آمده ، برای اولین بار درمان می شود". و گرچه فیلمی نیست که از نظر عملی بسیار سنگین باشد ، اما وقتی به وجود بیاید ، کاملاً فهمیده می شود.

و بعد جودی فاستر وجود دارد. حضور یک صفحه نمایش بسیار نادر ، او عملکردی را به گنج می دهد - سخت بر روی سطح ، اما با ابراز غم و اندوه ناگسستنی به عنوان پرستار همچنان به عزاداری پسرش مرده طولانی ادامه می دهد. او که با agoraphobia به هتل گره خورده است ، او تنها در بین فضای داخلی در حال فروپاشی هتل در حالی که آرزوی روزهای شادتر گذشته خود را دارد ، وجود دارد. قلب تپنده فیلم ، فاستر باعث ایجاد عمق و پاتوس می شود و یک نقطه مقابل مهم برای جنایت پر سر و صدا است که در اطراف او وجود دارد.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • لالاللا للالابل

دانلود فیلم ایرانی با حجم کم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی