بلاگ

  • ۰
  • ۰

خواندن، نوشتن و گوش دادن به آلمانی را می توانید با فیلم های انیمیشن، موسیقی، سریال های تلویزیونی، رادیو، کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و... هر آنچه را که می توانید بخوانید، تماشا کنید یا گوش دهید برای یادگیری آلمانی باورنکردنی مفید است.

احتمالا قبلا مواردی را دیده اید که افراد با تماشای فیلم یا بازی های ویدئویی به یادگیری یک زبان می پردازند و اگرچه این چیزها مستقیما دستور زبان را آموزش نمی دهند، اما به یادگیری آن به میزان قابل توجهی کمک می کنند و در کلاس https://dialolanguage.com/german-course/ نیز می آموزند.

خواندن، نوشتن و گوش دادن به آلمانی تاثیر قابل توجهی در مغز شما دارد. به سادگی با قرار گرفتن در معرض زبان، مغز شما قرار می گیرد. این تلاش برای ایجاد درک کلمات جدید با ایجاد ارتباط با کلماتی که قبلا آموخته شده اند شروع می شود و به دنبال ایجاد ساختارهای جدید است. در اصل شما بدون یادگیری یادگیری زبان آلمانی یاد می گیرید. پس از مدتی به دلیل توانایی مغز خود برای درک واژگان و دستور زبان در هنگام خواندن کتاب، گوش دادن به رادیو یا تماشای یک سریال خودتان را با استفاده از کلمات و سازه هایی پیدا می کنید.

لذت بردن از کتاب و موسیقی در ابتدا ممکن است دشوار باشد، اما به محض یادگیری چند کلمه می توانید چیزهای بیشتری را از آنچه تصور می کنید درک کنید. فیلم هایی با زیرنویس و کتاب های دو زبانه می توانند برای کسانی که می خواهند از یک مرحله اولیه یادگیری زبان پرش به هنر و ادبیات سمعی و بصری بپردازند و واقعا مفید باشد.

اگر برای یادگیری و تمرین بیش از حد انگیزه دارید، از تکنیک سایه بان استفاده کنید و در حالی که گوش دادن و تکرار ایستگاه رادیویی مورد علاقه آلمانی، پادکست، سریال های تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود را یاد می گیرید حرکت کنید. این یک روش عالی برای چیدن ریتم، ساختار، صدا و قواعد زبان آلمانی بدون نیاز به کتاب است. سعی کنید به طور روزمره به زبان آلمانی تعامل کنید. صحبت کردن در حد امکان یکی از بهترین ترفندها برای یادگیری سریع یک زبان است و چند روش عالی برای تمرین هر چه بیشتر صحبت کردن و نوشتن وجود دارد. با یک دوست عضو خانواده یا همسایه به صورت آلمانی صحبت کنید.

برای یک دوست، عضو خانواده، همکار یا حتی برای خودتان نامه یا ایمیل بنویسید. از یک فروشگاه محلی یا محله که در آن آلمانی صحبت می شود بازدید کنید و با افراد محلی تعامل داشته باشید. به یک گروه مکالمه هفتگی یا ماهانه آلمانی بپیوندید یا گروه خود را شروع کنید. با یک دوست، عضو خانواده، همکار یا زبان آموز آلمانی به صورت آنلاین صحبت کنید.همراه موسیقی آلمانی بخوانید. فیلم، سریال، مستند را تماشا کنید و خطوط را تکرار کنید. بخشی از کتاب، روزنامه یا مجله آلمانی را با صدای بلند بخوانید. به آلمانی صحبت کنید و سعی کنید به زبان آلمانی فکر کنید.

نکته اصلی این است که تا حد امکان به زبان آلمانی تعامل و صحبت و تفکر کنید. این کار در هر کجا و در همه جا قابل انجام است. بخشی از زندگی روزمره خود را به آلمانی بسپارید. با دنبال کردن این ده هک آسان یادگیری آلمانی، آلمانی را سریعتر و بهتر یاد خواهید گرفت و بیشتر می توانید آن را بیاموزید.

یادگیری آلمانی لازم نیست دشوار باشد یا سال ها طول بکشد. حتی اگر در مدت یک هفته به آلمان پرواز کنید، دیگر هرگز شروع نخواهید کرد که تحصیل کنید. هنگامی که به زبان آلمانی محصور شوید، یادگیری آسان تر خواهد شد و در زندگی روزمره اتفاق می افتد.

بلافاصله شروع به کار کنید و آن را خاموش نکنید. اگر یادگیری را در کشور خود شروع کنید، وقتی به اینجا می آیید، مزیت خود را خواهید داشت. حتی اصول کمک خواهد کرد. دستور زبان در مطالعه بیشتر مفید خواهد بود و گفت و گوهای ساده به شما کمک می کند گوشت بخرید یا قرار ملاقات پزشک را تهیه کنید. امکان برقراری ارتباط به زبان آلمانی حتی در موارد کوچک باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش سطح استرس می شود.

می توانید در مدارس زبان در کشور خود کلاس بگذرانید موسسات معتبر یکی از آن ها است. همچنین می توانید در یک دوره زبان آنلاین ثبت نام کنید. در آلمان احتمالا فرصتی برای گذراندن کلاس های آلمانی در دانشگاه خود دارید. همچنین ورود به 1-2 ماه قبل از شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاس های تابستانی در یکی از مدارس آموزش زبان آلمانی در آلمان سودمند خواهد بود. من به مدت دو ماه چنین کلاس هایی روزانه 2 ساعت را می گذراندم و آن ها فوق العاده به من کمک کرده اند.

یادگیری در آلمان سعی کنید هر وقت فرصتی داشتید به آلمانی صحبت کنید و خجالتی نباشید. دستورالعمل های آلمانی را بخواهید، از آن در مغازه ها استفاده کنید، دوستان خود را در مکالمات آلمانی مشغول کنید و فقط خود را به زبان غوطه ور کنید. رویکرد آلمانی ها آن ها در واقع بسیار مفید هستند. آن ها قدردانی می کنند که شما برای یادگیری زبان تلاش می کنید، بنابراین شما را متوقف نمی کند. در مکالمات روزمره، آن ها می توانند معلمان بسیار خوبی باشند.

یک الگوی رایج که من در اینجا مشاهده کردم این است که وقتی یک فرد آلمانی متوجه شود که شما آلمانی صحبت می کنیدمی دانید حتی کمی آن ها انگلیسی را رها می کنند و با شما آلمانی صحبت می کنند.اگر ترجیح می دهید خودتان انگلیسی صحبت کنید ، یا ترجمه آنچه در انگلیسی گفته اند درخواست کنید ، مشکلی نخواهد بود. با این حال ، آنها به زبان آلمانی ادامه خواهند یافت تا زمانی که شما درک کنید. من این رویکرد را واقعا مفید و دلسوز می دانم. با تشکر از آن، من فرصتی برای تمرین زبان در شرایط روزمره دارم.

 

یادگیری در راه - پیدا کردن ریتم تمرین یادگیری شما بسیار مهم است. شما باید به طور مرتب و هر روز ترجیحا یاد بگیرید. برنامه ریزی آن در برنامه شما دشوار است، اما خوشبختانه برنامه هایی وجود دارد که می توانند آن را برای شما مدیریت کنند و شما را به ایجاد تمرین های کوتاه و سرگرم کننده روزانه انگیزه می دهد. می توانید آن را در اتوبوس یا در طول یک استراحت کوتاه در کارهای روزمره خود تمرین کنید. من آن را برای سطح خودم کمی ساده دیدم، اما برای مبتدیان عالی خواهد بود.

فیلم ها را به زبان آلمانی تماشا کنید. این یک روش عالی برای یادگیری و استراحت است. اغلب به سینما بروید و همه چیز به زبان آلمانی لقب گرفته و تنظیمات به شما کمک می کند تا تمرکز کنید. اگر این مسئله شما را تحت الشعاع قرار داد، سعی کنید فیلم هایی را که قبلا دیده اید را تماشا کنید. سپس می توانید به جای تلاش برای دنبال کردن طرح روی زبان متمرکز شوید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • لالاللا للالابل

یادگیری زبان آلمانی

نظرات (۱)

  • آموزش المنتور
  • ممنون از شما مقاله مفیدی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی