بلاگ

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خواندن، نوشتن و گوش دادن به آلمانی را می توانید با فیلم های انیمیشن، موسیقی، سریال های تلویزیونی، رادیو، کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و... هر آنچه را که می توانید بخوانید، تماشا کنید یا گوش دهید برای یادگیری آلمانی باورنکردنی مفید است.

احتمالا قبلا مواردی را دیده اید که افراد با تماشای فیلم یا بازی های ویدئویی به یادگیری یک زبان می پردازند و اگرچه این چیزها مستقیما دستور زبان را آموزش نمی دهند، اما به یادگیری آن به میزان قابل توجهی کمک می کنند و در کلاس https://dialolanguage.com/german-course/ نیز می آموزند.

خواندن، نوشتن و گوش دادن به آلمانی تاثیر قابل توجهی در مغز شما دارد. به سادگی با قرار گرفتن در معرض زبان، مغز شما قرار می گیرد. این تلاش برای ایجاد درک کلمات جدید با ایجاد ارتباط با کلماتی که قبلا آموخته شده اند شروع می شود و به دنبال ایجاد ساختارهای جدید است. در اصل شما بدون یادگیری یادگیری زبان آلمانی یاد می گیرید. پس از مدتی به دلیل توانایی مغز خود برای درک واژگان و دستور زبان در هنگام خواندن کتاب، گوش دادن به رادیو یا تماشای یک سریال خودتان را با استفاده از کلمات و سازه هایی پیدا می کنید.

لذت بردن از کتاب و موسیقی در ابتدا ممکن است دشوار باشد، اما به محض یادگیری چند کلمه می توانید چیزهای بیشتری را از آنچه تصور می کنید درک کنید. فیلم هایی با زیرنویس و کتاب های دو زبانه می توانند برای کسانی که می خواهند از یک مرحله اولیه یادگیری زبان پرش به هنر و ادبیات سمعی و بصری بپردازند و واقعا مفید باشد.

اگر برای یادگیری و تمرین بیش از حد انگیزه دارید، از تکنیک سایه بان استفاده کنید و در حالی که گوش دادن و تکرار ایستگاه رادیویی مورد علاقه آلمانی، پادکست، سریال های تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود را یاد می گیرید حرکت کنید. این یک روش عالی برای چیدن ریتم، ساختار، صدا و قواعد زبان آلمانی بدون نیاز به کتاب است. سعی کنید به طور روزمره به زبان آلمانی تعامل کنید. صحبت کردن در حد امکان یکی از بهترین ترفندها برای یادگیری سریع یک زبان است و چند روش عالی برای تمرین هر چه بیشتر صحبت کردن و نوشتن وجود دارد. با یک دوست عضو خانواده یا همسایه به صورت آلمانی صحبت کنید.

برای یک دوست، عضو خانواده، همکار یا حتی برای خودتان نامه یا ایمیل بنویسید. از یک فروشگاه محلی یا محله که در آن آلمانی صحبت می شود بازدید کنید و با افراد محلی تعامل داشته باشید. به یک گروه مکالمه هفتگی یا ماهانه آلمانی بپیوندید یا گروه خود را شروع کنید. با یک دوست، عضو خانواده، همکار یا زبان آموز آلمانی به صورت آنلاین صحبت کنید.همراه موسیقی آلمانی بخوانید. فیلم، سریال، مستند را تماشا کنید و خطوط را تکرار کنید. بخشی از کتاب، روزنامه یا مجله آلمانی را با صدای بلند بخوانید. به آلمانی صحبت کنید و سعی کنید به زبان آلمانی فکر کنید.

نکته اصلی این است که تا حد امکان به زبان آلمانی تعامل و صحبت و تفکر کنید. این کار در هر کجا و در همه جا قابل انجام است. بخشی از زندگی روزمره خود را به آلمانی بسپارید. با دنبال کردن این ده هک آسان یادگیری آلمانی، آلمانی را سریعتر و بهتر یاد خواهید گرفت و بیشتر می توانید آن را بیاموزید.

یادگیری آلمانی لازم نیست دشوار باشد یا سال ها طول بکشد. حتی اگر در مدت یک هفته به آلمان پرواز کنید، دیگر هرگز شروع نخواهید کرد که تحصیل کنید. هنگامی که به زبان آلمانی محصور شوید، یادگیری آسان تر خواهد شد و در زندگی روزمره اتفاق می افتد.

بلافاصله شروع به کار کنید و آن را خاموش نکنید. اگر یادگیری را در کشور خود شروع کنید، وقتی به اینجا می آیید، مزیت خود را خواهید داشت. حتی اصول کمک خواهد کرد. دستور زبان در مطالعه بیشتر مفید خواهد بود و گفت و گوهای ساده به شما کمک می کند گوشت بخرید یا قرار ملاقات پزشک را تهیه کنید. امکان برقراری ارتباط به زبان آلمانی حتی در موارد کوچک باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش سطح استرس می شود.

می توانید در مدارس زبان در کشور خود کلاس بگذرانید موسسات معتبر یکی از آن ها است. همچنین می توانید در یک دوره زبان آنلاین ثبت نام کنید. در آلمان احتمالا فرصتی برای گذراندن کلاس های آلمانی در دانشگاه خود دارید. همچنین ورود به 1-2 ماه قبل از شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاس های تابستانی در یکی از مدارس آموزش زبان آلمانی در آلمان سودمند خواهد بود. من به مدت دو ماه چنین کلاس هایی روزانه 2 ساعت را می گذراندم و آن ها فوق العاده به من کمک کرده اند.

یادگیری در آلمان سعی کنید هر وقت فرصتی داشتید به آلمانی صحبت کنید و خجالتی نباشید. دستورالعمل های آلمانی را بخواهید، از آن در مغازه ها استفاده کنید، دوستان خود را در مکالمات آلمانی مشغول کنید و فقط خود را به زبان غوطه ور کنید. رویکرد آلمانی ها آن ها در واقع بسیار مفید هستند. آن ها قدردانی می کنند که شما برای یادگیری زبان تلاش می کنید، بنابراین شما را متوقف نمی کند. در مکالمات روزمره، آن ها می توانند معلمان بسیار خوبی باشند.

یک الگوی رایج که من در اینجا مشاهده کردم این است که وقتی یک فرد آلمانی متوجه شود که شما آلمانی صحبت می کنیدمی دانید حتی کمی آن ها انگلیسی را رها می کنند و با شما آلمانی صحبت می کنند.اگر ترجیح می دهید خودتان انگلیسی صحبت کنید ، یا ترجمه آنچه در انگلیسی گفته اند درخواست کنید ، مشکلی نخواهد بود. با این حال ، آنها به زبان آلمانی ادامه خواهند یافت تا زمانی که شما درک کنید. من این رویکرد را واقعا مفید و دلسوز می دانم. با تشکر از آن، من فرصتی برای تمرین زبان در شرایط روزمره دارم.

 

یادگیری در راه - پیدا کردن ریتم تمرین یادگیری شما بسیار مهم است. شما باید به طور مرتب و هر روز ترجیحا یاد بگیرید. برنامه ریزی آن در برنامه شما دشوار است، اما خوشبختانه برنامه هایی وجود دارد که می توانند آن را برای شما مدیریت کنند و شما را به ایجاد تمرین های کوتاه و سرگرم کننده روزانه انگیزه می دهد. می توانید آن را در اتوبوس یا در طول یک استراحت کوتاه در کارهای روزمره خود تمرین کنید. من آن را برای سطح خودم کمی ساده دیدم، اما برای مبتدیان عالی خواهد بود.

فیلم ها را به زبان آلمانی تماشا کنید. این یک روش عالی برای یادگیری و استراحت است. اغلب به سینما بروید و همه چیز به زبان آلمانی لقب گرفته و تنظیمات به شما کمک می کند تا تمرکز کنید. اگر این مسئله شما را تحت الشعاع قرار داد، سعی کنید فیلم هایی را که قبلا دیده اید را تماشا کنید. سپس می توانید به جای تلاش برای دنبال کردن طرح روی زبان متمرکز شوید.

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

بعد از اینکه کار بانکی اشتباه شد ، دو برادر در یک بیمارستان فقط برای اعضای جنایت کار می کنند. اما در حالی که آنها از شورش در خیابان های زیر در امان هستند ، بیماران همکارشان می توانند خطرناک تر شوند.

آینده ممکن است نوشته نشده باشد ، اما اولین کارگردانی درو پیرس برای ادامه مسیر فعلی ما پیامدهای ناگواری را پیش بینی می کند. یک دهه از این زمان تعیین کنید ، هتل آمریکایی پس از ترامپ و هتل آرتمیس مکان جالبی نیست. دیوار رو به بالا است و خشکسالی به کالیفرنیا برگشته و منجر به آینده ای می شود که منابع آب پاک در آن خصوصی است. ثروتمندان آن را دارند ، فقرا اینگونه نیستند - بنابراین بدترین شورش هایی را که LA تاکنون شاهد آن بوده اند آغاز می کنند.

هتل Artemis که بالاتر از خشونت در خیابانها قرار دارد ، یک هتل بزرگ آرتمیس است - مهمانی مهمان نواز هالیوود ، اکنون یک بیمارستان فقط برای اعضای مجرمان که توسط "پرستار" (جودی فاستر) و اورست مرتب و سنگین اداره می شوند. . مهمانان امشب: برادران دزدی بانکی Waikiki (استرلینگ K. براون) و هونولولو (برایان تیوری هنری) ، قاتل نیس (صوفیا بوتلا) و فروشنده اسلحه Acapulco (چارلی روز).

بزرگترین قدرت فیلم تنظیم آن است. کف پنت هاوس که بیمارستان در آن اشغال کرده است ، با فضای شکوه و هوای هتل پژمرده غنی است - کوسن های رنگ شده با خون آرم هنری دکو را به خود اختصاص داده اند ، در حالی که نقاشی های دیواری اکنون بسیار گریم ، مقصد تعطیلات دهه 1920 را به تصویر می کشد که آینده ای از دیستوپایی را تحریک می کند که در آن مردم آرزو می کنند روزهای بهتری را از آن خود کنند. و در این سناریوی قفل شده اتاق است که میهمانانش مجبورند از شورش در پایین (اما شاید همدیگر) در امان نباشند و در تعامل باشند. همه دارای رازها و برنامه های پنهان هستند که همه آنها سازگار نیست. با توجه به این مبادلات در این فضای محدود ، هتل آرتمیس در حد فزاینده ترین خود قرار دارد - صعودهای نگران کننده آرامش را حفظ می کنند ، اما این یکی از ماندگاری ها نیست. دانلود فیلم ایرانی با حجم کم

و البته ، اینطور نیست صاحب هتل مجروح و ورودی است - جنای جرم ، گرگ کینگ LA (جف گلد بلوم). از نظر ظاهری جذاب (البته - چطور می توان جف گلد بلوم چیزی غیر از این باشد؟) ، او مردی نیست که با آن در تماس باشد و این زندگی را برای برادرانی که در اوایل روز الماس 17 میلیون دلاری از او خراب کرده اند ، زندگی را دشوار می کند. (مجازات دزدی از او؟ مرگ. هیچ استثنائی نیست.) این ورود قریب الوقوع او است که بخش اعظمی از تنش را تحریک می کند - به این دلیل که پسرش و خانواده های مختلف او با عصبانیت در خارج از درب امنیت اردوگاه خود را برای "رزرو" اتاق آخر بیمارستان ، نفی می کنند. قانون "اولین آمده ، برای اولین بار درمان می شود". و گرچه فیلمی نیست که از نظر عملی بسیار سنگین باشد ، اما وقتی به وجود بیاید ، کاملاً فهمیده می شود.

و بعد جودی فاستر وجود دارد. حضور یک صفحه نمایش بسیار نادر ، او عملکردی را به گنج می دهد - سخت بر روی سطح ، اما با ابراز غم و اندوه ناگسستنی به عنوان پرستار همچنان به عزاداری پسرش مرده طولانی ادامه می دهد. او که با agoraphobia به هتل گره خورده است ، او تنها در بین فضای داخلی در حال فروپاشی هتل در حالی که آرزوی روزهای شادتر گذشته خود را دارد ، وجود دارد. قلب تپنده فیلم ، فاستر باعث ایجاد عمق و پاتوس می شود و یک نقطه مقابل مهم برای جنایت پر سر و صدا است که در اطراف او وجود دارد.

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • لالاللا للالابل